  • Data: 2022-01-11 18:36:29
    Temat: Re: Niski akumulator
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    heby w
    <news:srk82k$a4n$1@dont-email.me>:

    > Może jednak niekoniecznie.

    To wywal fakty...

    > Raz na kilka lat.

    Hmm... Przez kilka lat to bym obejmę zrobił z tytanu pozłacanego

    > Jak na razie nic nie powiedziałeś ciekawego.

    Jeszcze raz przypomnę, tylko tym razem nie midem ale cytatem troliku:
    <cite>
    Część osprzętu (głównie punkty mocowań kabli) przyklejona była do
    różnych elementów za pomocą *cholerne* dobrej tasmy dwustronnej.
    </cite>

    > Obecnie mam wydrutowaną obajmę trzymającą wyższy akku.

    Jak wyżej, zrób pozłacaną, i nawet opatentuj...

    > Problem w tym, że akku w hipermarketach nie mają

    Problem to masz w pustej dyni

    --
    'Tom N'