  • 11. Data: 2009-02-06 20:30:28
    Temat: Re: Noebook z Atom N270
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Konrad Kosmowski pisze:

    > Oczywiście bezpieczne to to nie jest (wystarczy mu podłożyć fotografię), ale do
    > takiego luźnego blokowania komputerka osobistego wystarczy. :)

    Dzięki za linka. Myślałem, że to tylko pod Viste.
    Na Tośce używałem czegoś o nazwie Bannana. Też było fajne.

    Czy tobie też co chwilka wentyl na CPU startuje na 1-2 sekundy i
    cichnie. Według softu i czujnika CPU w granicach 41'C sie trzyma.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 12. Data: 2009-02-06 20:35:33
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    WebSmok pisze:
    > Asus EEE-1000H

    Dokładnie ten pojawił się u mnie w domu kilka dni temu. Czas
    uruchamiania Windows XP na tym netbooku naprawdę robi bardzo pozytywne
    wrażenie. Co prawda to nadal jest netbook, więc najbardziej wymagającą
    aplikacją jaka będzie na nim u mnie pracowała jest chyba MS Office,
    jednak samo poruszanie się po OS nawet przy fabrycznym 1 GB RAM jest
    bardzo przyjemne. Istotna zaleta - świetna IMHO matryca jak na TN.
    Bateria przy korzystaniu z WiFi, oglądaniu filmu, słuchaniu radia
    internetowego itp. zastosowaniach wytrzymuje ok. 5-6 godzin. Jakość
    wykonania na plus, klawisze wygodne (w przeciwieństwie do modeli
    9-calowych), głośniki - stosunkowo oczywiście - dość dobre. W
    zastosowaniach do jakich zostały wymyślone netbooki 1000H sprawuje się
    rewelacyjnie.

    --
    PSYLO

  • 13. Data: 2009-02-06 22:33:40
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > A no Aristo nie tykaj... :)

    A z jakiego powodu skoro to msi wind ? Msi też nie tykać ?

  • 14. Data: 2009-02-07 08:42:11
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 15:23:51 +0100, WebSmok napisał(a):

    > Zakładając, że mam do wyboru:
    > Toshiba HB100-111, Acer One, Asus EEE-1000H, MSI WIND U100, Lenovo S10,
    > Aristo PICO i300 itd.
    > Który z nich jest najmocniejszy, najwydajniejszy jednym słowem najbardziej
    > dopracowany? Chętnie poznam wasze opinie na ich temat lub przejrzę testy z
    > nimi w rolach głównych...

    Też mi kryteria wybrałeś...
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 15. Data: 2009-02-07 12:36:11
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Michal Lukasik pisze:

    > Próbowałeś uruchomić bez praw administratora?

    Pod XP? Żaden problem :) Visty bym nie śmiał, za to Windows 7 - fakt,
    chodzi dobrze, ale bez praw admina battery managera nie da się odpalić.

    Pozdr,
    Tomek

  • 16. Data: 2009-02-07 21:50:28
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 7.2.2009, Tomek Głowacki napisał(a):

    > Pod XP? Żaden problem :) Visty bym nie śmiał, za to Windows 7 - fakt,
    > chodzi dobrze, ale bez praw admina battery managera nie da się odpalić.

    Dziwne bo mi się pod żadnym nie udało.
    W tej chwili chodzi na tym XP HE SP3 i BatteryManager 2.2.1.4. Sprawdzałem
    czy są jakieś aktualizacje, ale nie ma. :/
    Screenshot - http://www.nitka.net.pl/~michu/ss_bat.png
    Problem dotyczy także np. EDS,
    SS - http://www.nitka.net.pl/~michu/ss_eds.png
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 17. Data: 2009-02-08 16:55:19
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 6 Feb 2009 21:05:31 +0100,
    Konrad Kosmowski <k...@k...net> screamed:

    > Odpaliłeś sobie VeriFace? Mała rzecz a cieszy. ;)
    > http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.
    do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-71709

    Coś podobnego testowałem (tzn. chciałem) na Toshiie. Nijak nie potrafiłem
    obracać głową w rytm obrotów twarzy w programie konfiguracyjnym...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 17:54:03 user up 11977 days, 5:49, 1 user, load average: 0.00, 0.00, 0.31 ]

    Me a sceptic? I hope you have proof.

  • 18. Data: 2009-02-08 17:12:15
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Artur M. Piwko <m...@b...pl> wrote:

    do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-71709

    > Coś podobnego testowałem (tzn. chciałem) na Toshiie. Nijak nie potrafiłem
    > obracać głową w rytm obrotów twarzy w programie konfiguracyjnym...

    Ale nie trzeba niczego obracać. Przynajmniej w Veriface.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 19. Data: 2009-02-09 16:52:23
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Konrad Kosmowski pisze:

    > Ale nie trzeba niczego obracać. Przynajmniej w Veriface.

    W Tośce szybciej to działało ale niestety tylko na Viście i to był zonk.