-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.174.213.MI
SMATCH!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!news.chmurka.net!.POS
TED.tenant1-nat1.sanger.ac.uk!not-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowa Mirai
Date: Mon, 7 Dec 2020 10:01:26 +0000
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rqkuhm$1p3$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <rq2ld5$b97$1$horizn@news.chmurka.net>
<e...@4...com> <rqa8oc$a7t$1@dont-email.me>
<5fc8ee2a$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<1569037226$20201203150059@squadack.com> <rqark4$7u5$3@dont-email.me>
<5753324626$20201203161056@squadack.com> <rqb08o$b0o$1@dont-email.me>
<5fca5334$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<rqdq3a$5m0$1$Janusz@news.chmurka.net>
<rqkt8d$nu$1$horizn@news.chmurka.net>
<4aqx61kd9rx0$.13a8zfsaw9lyg.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 7 Dec 2020 10:01:26 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="1827"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
In-Reply-To: <4aqx61kd9rx0$.13a8zfsaw9lyg.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688282
[ ukryj nagłówki ]On 07/12/2020 09:52, Jacek Maciejewski wrote:
> Dnia Mon, 7 Dec 2020 09:39:24 +0000, K napisał(a):
>
>> Drogi Januszu, takie wiadomosci jak te, ktore zacytowales pojawiaja sie
>> co kilka miesiecy. Jakby dobrze sprawdzic to powinno wyjsc, ze juz od
>> roku sa na rynku elektryki o zasiegu 1000-2000km z czasem ladowania do
>> 100% ponizej 30 minut.
>
> Jakby przeczytać co piszesz między wierszami to by wyszło że postęp w
> zakresie baterii to oszustwo. Tymczasem jest obserwowalny tylko trzeba
> umieć patrzeć. Wyraża się np tym że ponieważ baterie mają coraz większą
> pojemność na kg, redukujemy wagę auta zachowując starą (a nawet
> mniejszą) pojemność ponieważ primo nikt nie potrzebuje auta z zasięgiem
> 1000 km, 500 starczy ale za to producent redukując wagę oszczędza ma
> materiale konstrukcji która może być lżejsza, na wymaganej pojemności
> baterii ponieważ lżejsze auto ma mniejsze opory toczenia, więc zysk z
> auta jest większy. A user nie musi wiedzieć, po co mu wiedza :)
>
To skoro wg. Ciebie nikt nie potrzebuje zasiegu 1000km to po co ta walka
w tych wszystkich projektach, ktore koncza sie przepaleniem kasy. Mi
osoboscie starczy 500km zasiegu ale niech to bedzie 500km przy predkosci
autostradowej z czasem ladowania do 100% w nawet 20 minut, a nie 80%
deklarowanego zasiegu, tylko latem przy vmax 90kmh z czasem ladowania
takim jakim mamy i najlepiej bez bagazy i pasazerow. Zwiekszanie
pojemnosci sie dzis odbywa poprzez zageszenie i coraz to bardziej
oszczedne odbiorniki.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.20 11:09 Jacek Maciejewski
- 07.12.20 11:22 K
- 07.12.20 11:33 Jacek Maciejewski
- 07.12.20 13:15 K
- 07.12.20 13:26 TomN
- 07.12.20 14:19 RoMan Mandziejewicz
- 07.12.20 20:30 RadoslawF
- 07.12.20 21:10 K
- 08.12.20 10:29 T.
- 08.12.20 11:45 K
- 08.12.20 12:55 Janusz
- 08.12.20 13:04 Janusz
- 08.12.20 13:45 K
- 08.12.20 13:46 T.
- 08.12.20 14:02 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML