  • Data: 2020-11-16 12:01:28
    Temat: Re: Nowa strona TME
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 14 listopada 2020 o 01:45:02 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:68cc058c-0fb2-4170...@googlegroups.com>
    > Stachu jakbyś widział stronę moje payslipy i urlop
    > to byłoby Ci wszędzie dobrze.
    >
    > Była fajna strona kolorowa, płaska, teraz jest szarobiałe gówno,
    > gradienty, przysłanianie, wyciemnianie, rozmycia, zagnieżdzanie.
    >
    > Jakaś taka debilna moda na jedno kopyto.
    >
    > PKO BP, Alior najlepsze przykłady zj. strony.

    Wbrew pozorom oni wiedza co robią
    Dostosowują się do rzeczywistości- te wszystkie wodotryski to pod współczesnego
    klienta
    Coś tam sprzedaję czasami, allegro z prowizjami szaleje, z olx coraz mniejszy odzew
    więc konto na FB otworzyłem.
    I faktycznie porównując olx, allegro i FB z FB największy odzew
    W związku z powyższym do różnych grup tematycznych/sprzedażowych dołączyłem.
    Takie teraz mamy pokolenie:
    1.Pytanie np " jak zgłosić reklamację sprzętu Parkside w Lidlu"
    Pytanie na grupach tematycznych pada ze 3 razy dziennie pomimo że temat jest opisany
    set razy czasami dwa posty niżej pod postem pytającego- młodzież nie korzysta z
    lupki(szukaj)
    Pytanie najczęściej zadane na kolorowym tle, jakaś kolorowa czcionka i z mnóstwem
    migających emotikonów i gifów. Jakby nie można było normalnie;)
    2. Filmiki zamiast tekstu- szukasz rozwiązania czasami banalnego problemu typu np
    "jak wyjąć radio z samochodu" to pierwsze wyniki wyszukiwania to kilkunastominutowe
    filmiki. A temat można było wyjaśnić w 4 zdaniach- odkręcasz prawą górna śrubkę,
    zdejmujesz lewa dolna zaślepkę, wyciągasz radio, rozłączasz kostkę.
    Nawet głupie przepisy kulinarne już coraz mniej normalnego tekstu a coraz więcej
    filmów

    Takie czasy, takie pokolenie wchodzi na rynek więc usługodawcy, banki, sprzedawcy pod
    nich modyfikują swoje strony.
    Ps
    Na grupie wędzarniczej ktoś ostatnio pytał gdzie można kupić/ skąd zdobyć kije do
    wieszania wędzonek w wędzarni
    Na innej grupie ktoś narzekał że nie może wymienić tarczy w pilarce bo śruba się nie
    odkręca. Nie wpadł na pomysł ze tam jest lewy gwint.