    From: "Jasio" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nowe wyglądające jak stare, ale które...? ;)
    Date: Tue, 2 Mar 2010 13:30:35 -0000

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hmipgl$6sc$1@mx1.internetia.pl...
    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    >
    > Wciąż nieśpiesznie rozglądam się za klasycznym sprzętem nawiązującym
    > do pięknej linii lat 60-70, ale now(sz)ej generacji czyli produkcji
    > z lat 90, myślałem o pojemności 250, ale zaczynam mieć ból głowy czy
    > to jednak nie za mało, by pojechać na luzaku po PL...

    > Cena w granicach 9 koła (czy to w ogóle możliwe...?).

    Za 6999Ł to będzie taki:
    http://www.autotrader.co.uk/search/used/bikes/postco
    de/ls184ay/radius/1500/keywords/%20Kawasaki%20W650%2
    0676%20cc/sort/priceasc

    W650 jest bardzo popularną bazą do flattrackerów jest.

    > Słabo rozeznaję się jeszcze na modelach, dlatego liczę na konkretne
    > wskazówki, nawet jeśli będą trochę odbiegać cenowo, to proszę o
    > przykłady, abym miał o czym myśleć...
    >
    > Coś w stylu Kawasaki W650
    > http://www.classicmotorcycles.org.uk/classicbikes/cb
    _kawasaki_w650.htm

    Czyli tak naprawdę szukasz czegoś co jest w stylu czegoś co jest w
    stylu. Bo Kawa miała udawać Bonneville Triumpha.
    A doradzający Ci Inazumę zapomnieli powiedzieć ile KM ma silnik z GSXa
    750.
    Choć klasyczne zawieszenie i linia motocykla ładne - zdecydowanie
    "nie" przy Twoim doświadczeniu motocyklowym. Ale mogę się mylić.

    Klasyczne zawieszenie na wahaczu dwuramiennym na dwa amortyzatory,
    okrągła lampa bez owiewki, dwie rury wydechowe i wyraźnie zarysowany
    zbiornik paliwa - tak, również moim zdaniem, tak wygląda prawdziwy
    motocykl.

    PS
    przejrzałem też pod tym kątem allegro i znalazłem takiego cudaka
    http://www.allegro.pl/item931353151_jawa_bonneville_
    special_poros_customs.html

    --
    Jasio