  • Data: 2010-03-02 17:23:02
    Temat: Re: Nowe wyglądające jak stare, ale które...? ;)
    Od: KLOSZ <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poniewaz kazda pliszka swoj ogonek chwali, to musze zapytac: No to moze
    sevenka (Honda CB 750 Seven Fifty)?

    Co prawda nie na szprychach, ale za to spokojne jak baranek, nie trzeba
    wysoko krecic (co na przyklad juz jest mile widziane w Inazumie), 74 KM,
    elastyczne, poturystykowac mozna, klasyczny wyglad, ladnie wyeksponowany
    silnik. W cenie do 9 tys, pewnie bedzie cos w rocznikach I polowy '90,
    ale za to w tych pieniadzach mozna kupic juz egzemplarz w dobrym stanie,
    sprzet bezawaryjny. We wspomnianych rocznikach bedzie jeszcze ze
    srebrnym silnikiem - co dodaje "klasycznego" wygladu. Skoro mnie sie
    udalo ja ogarnac jako pierwszy "prawdziwy" w moim zyciu motocykl, to
    zakladam, ze czlowiek, ktory juz czyms jezdzil wczesniej tez da rade.

    Pozostaje kwestia masy motocykla, i tu pytanie o krzepe i wzrost autora
    watku.

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ