  • Data: 2010-03-02 15:36:54
    Temat: Re: Nowe wyglądające jak stare, ale które...? ;)
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki chłopaki za szybki i konkretny odzew! ;)

    Jak celnie zauważył Jasio moje "doświadczenie" jak na razie mówi
    stanowcze "nie" dla dużej mocy.
    Dlatego choć niektóre przykłady cieszą oko, to jednak za wysokie progi
    na moje nogi... ;)

    Wiem, że to temat rzeka, zresztą sam go nie raz poruszałem, ale cały
    czas nie mogę pojąć czemu jest tak mała nisza klasyków rzędu 400-500. Na
    większy na pewno się nie zdecyduję a 250, choć ma swoje niezaprzeczalne
    zalety, jednak dużo ludzi raczej odradza...

    Ciężko nowicjuszowi wyczuć jak dany sprzęt się sprawdzi, zwłaszcza na
    początku "drogi", dlatego zgłębiam temat gdzie tylko się da... ;)
    Dla mnie ogromną zaletą jest to, że 250 jest zgrabna, lekka, tania w
    eksploatacji, zwłaszcza przy dystrybutorze... ;)

    Jazda będzie tylko w pojedynkę, bez plecaczka, co najwyżej z torbą i
    małym namiotem. ;)
    Kręcą mnie wypady po PL dalsze i bliższe, ale nie na zasadzie wylot
    rano, powrót w nocy, bardziej łykendowe, jednak nie chcę typowego
    Turystyka, bo... tylko Klasyki mnie... kręcą... Ot, takie zboczenie... ;)

    Delektowaniem się samą jazdą, ale jednak ciut sprawniej niż Babcią
    Jawcią, która wyciąga... 8 dyszek a przelotową ma 66 i ma prawo odmówić
    posłuszeństwa jak na Babcię przystało... ;)

    Droga Przyjaciółko... oto niekończące się dylematy zielonego...

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V