  • 1. Data: 2021-01-06 17:03:37
    Temat: Nowy rok, nowe wiadomości, i znowu BMW
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Tak sobie siadłem, czytam wiadomości i...
    taka kumulacja, to chyba przypadek ;)
    ale za każdym razem bardzo efektownie, do czego już zostaliśmy
    przyzwyczajeni, no nie? ;)

    1. Tragiczny wypadek w Łódzkiem. Kierowca bmw wjechał autem w grupę
    ludzi, dwie osoby nie żyją
    25-latek kierujący bmw wjechał w grupę ludzi rozchodzących się po
    pogrzebie. Mężczyzna kierujący autem miał zjechać z drogi na jej łuku. -
    Siła uderzenia była duża, co może świadczyć o znacznej prędkości.

    2. 14-latek nie żyje, a trzy osoby zostały ranne po tragicznym wypadku w
    Kaliszu.
    Za kierownicą BMW siedział pijany kierowca.
    Do tragicznego wypadku w Kaliszu w województwie wielkopolskim doszło w
    noworoczne popołudnie. 42-letni kierowca BMW na prostym odcinku ulicy
    Piłsudskiego zjechał na przeciwległy pas ruchu i zderzył się czołowo z
    osobowym volkswagenem. Samochodem podróżowała czteroosobowa
    rodzina.Badanie trzeźwości wykazało, że 42-letni kierowca BMW miał w
    organizmie ponad 1,5 promila alkoholu.

    3. Policjanci ze Złotowa zatrzymali sprawcę tragicznego wypadku, w
    którym zginęła 20-latka.
    Do tragicznego w skutkach wypadku doszło 28 sierpnia 2020 r. w Złotowie
    (woj. wielkopolskie). 32-letni kierowca bmw w wyniku niedostosowania
    prędkości stracił panowanie nad pojazdem i uderzył z ogromną siłą w
    przydrożne drzewo.
    Dwójka pasażerów została zakleszczona w pojeździe. Jadąca z przodu
    20-letnia mieszkanka powiatu złotowskiego zginęła na miejscu.Kierowca
    bmw przez kilka miesięcy ukrywał się przed policją
    Prowadzący pojazd mieszkaniec gminy Zakrzewo nie udzielił poszkodowanym
    pomocy, zbiegł z miejsca zdarzenia i ukrywał się przed wymiarem
    sprawiedliwości. Był poszukiwany listem gończym.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2021-01-06 17:37:44
    Temat: Re: Nowy rok, nowe wiadomości, i znowu BMW
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/01/2021 16:03, Irokez wrote:
    > Tak sobie siadłem, czytam wiadomości i...
    > taka kumulacja, to chyba przypadek ;)
    > ale za każdym razem bardzo efektownie, do czego już zostaliśmy
    > przyzwyczajeni, no nie? ;)

    Kombinacja tylnego napedu z duza moca i w niskiej cenie przyciaga
    deficyt inteligencji. A bedzie tylko gorzej.

  • 3. Data: 2021-01-06 19:29:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 06.01.2021 o 17:37, K pisze:
    > Kombinacja tylnego napedu z duza moca i w niskiej cenie przyciaga
    > deficyt inteligencji. A bedzie tylko gorzej.

    Dlaczego będzie gorzej? Spadnie inteligencja? Zwiększy się moc? Spadnie
    cena?

    --
    MN

  • 4. Data: 2021-01-06 20:05:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ff60187$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    user Marcin N pisze tak:

    > Spadnie cena?

    z każdym dniem dres się dorabia na łerhałsie.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 5. Data: 2021-01-06 20:56:51
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/01/2021 18:29, Marcin N wrote:

    > Dlaczego będzie gorzej? Spadnie inteligencja? Zwiększy się moc? Spadnie
    > cena?

    Spadnie cena coraz starszych bolidow tej marki, zwiekszy sie sila
    nabywcza grupy docelowej.

  • 6. Data: 2021-01-06 23:03:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-01-06 17:03, Irokez wrote:
    > Tak sobie siadłem, czytam wiadomości i...
    > taka kumulacja, to chyba przypadek ;)
    > ale za każdym razem bardzo efektownie, do czego już zostaliśmy
    > przyzwyczajeni, no nie? ;)

    http://niusy.pl/@prentki-blog.pl/ad1

    "...
    To mit, ściema i pomówienie
    ..."

> [...]
    > którym zginęła 20-latka.
    > Do tragicznego w skutkach wypadku doszło 28 sierpnia 2020 r. w Złotowie

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]
    > pomocy, zbiegł z miejsca zdarzenia i ukrywał się przed wymiarem
    > sprawiedliwości. Był poszukiwany listem gończym.

    To z całego roku?

  • 7. Data: 2021-01-07 10:31:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-01-06 o 17:37, K pisze:

    > Kombinacja tylnego napedu z duza moca i w niskiej cenie przyciaga
    > deficyt inteligencji. A bedzie tylko gorzej.

    Pamiętam ile wypadków śmiertelnych było za komuny. BMW nie było, ale
    maluchy, polonezy i fiaty też miały tylny napęd... ;-)
    T.

  • 8. Data: 2021-01-07 11:08:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/01/2021 09:31, T. wrote:

    > Pamiętam ile wypadków śmiertelnych było za komuny. BMW nie było, ale
    > maluchy, polonezy i fiaty też miały tylny napęd... ;-)
    > T.

    Jesli chodzi o ilosc wypadkow to jestem wrecz pewien znacznego spadku w
    momencie ukonczenia budowy miliona obwodnic i ekspresowek.

  • 9. Data: 2021-01-07 14:14:46
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2021.01.06 o 17:03, Irokez pisze:
    > 2. 14-latek nie żyje, a trzy osoby zostały ranne po tragicznym wypadku w
    > Kaliszu.
    > Za kierownicą BMW siedział pijany kierowca.

    O tym na początku pisali, że właściciel szkoły nauki jazdy.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2021-01-07 16:48:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-01-06 o 23:03, kk pisze:

    > To z całego roku?

    Umiejętność czytania ze zrozumieniem to problem?

    --
    Irokez