  • Data: 2022-01-09 17:49:50
    Temat: Re: O bateriach
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Adam,
    >
    > Sunday, January 9, 2022, 5:04:08 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W zelektryfikowanym samochodzie ogrzewanie oporowe zamiast pompy
    > ciepła? Jaki sens miałoby marnowanie 6 kW zamiast max 1.5 kW?

    Szybkość pracy, cisza, nieefektywność pompy ciepła na mrozach......

    > Klima w moim domu jest praktycznie niesłyszalna.

    Samochód to nie dom.
    W nim pompa ciepła nie bardzo się sprawdza, gdy temperatury są ujemne.
    Jak są mocno ujemne, nie sprawdza się w ogóle.
    Robi tylko hałas, ale już ciepła niekoniecznie.
    Tak miałem w Zoe.
    Ciepło zaczynało być wtedy, gdy temperatura na dworze spadała i musiał
    jednak włączać grzałki.....

    Przy -11°C grzeje
    > nadal bez zająknięcia.

    Pewnie posiada grzałkę dodatkowo....