  • Data: 2021-06-13 12:51:59
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2021 o 12:37, ToMasz pisze:

    > jeśli jadę samochodem  i jestem drug trzeci itd - tu mnie masz - jadę
    > nie patrzę. (albo patrzę, ale przy +40km/h niewiele zrobię)

    No ale czemu? Przecież szwagier może jechać! Zatrzymaj się by żyć! Co ci
    da że miałeś zielone jak szwagier wyjdzie lepiej, bo w bok gorzej dostać
    niż szwagier w maskę! Co z tego że masz pierwszeństwo?

    > Jeśli jadę samochodem, mam czerwone i zapala się zielone -  zawszę
    > patrzę czy ktoś z lewej nie chce zdążyć ostatnią chwilę plus sekunda czy
    > dwie. i w tym roku trafiłem na takiego.

    Szczerze - samochodem to niespecjalnie. Nawet jak wjedzie na
    wczesnoczerwonym to masz jeszcze swoje żółte plus swój czas reakcji. Na
    wczesnoczerwonym zdąży. Twój musiał po prostu na czerwonym wjechać, albo
    to bardzo specyficzne skrzyżowanie. Trochę co innego na moto, gdzie jak
    ruszysz ostro z dobrym czasem reakcji to rzeczywiście można być przez
    jasnoczerwonego ustrzelony.

    > jeśli idę piechty, cisnę rower - zawsze oglądam się czy jest wolne, _na
    > każdym pasie_.

    No i fajnie - nie oczekuj jednak od innych by zachowywali się jak na
    wojnie i spodziewali się idioty wyprzedzającego na pasch 140@50.
    Pomijając, że ciężko się spodziwać niespodziwanego, to przy tych
    prędkościach to twoje sprawdzanie gówno ci da jak kolo śledzi weża i
    trzy sekundy wcześniej to on jest 100 metrów wczesniej i na innym pasie.
    Może zakładać, że ktos jedzi 80@50 bo to jakoś tam się wpisuje w to co
    codzień widzymi. Oczekiwanie upenienia się że ktoś nie zapierdala 140
    łamiąc wszystkie przepisy to paranoja. Bo skoro mamy się spodziewać 140
    wyprzedzającego na pasach to czemu nie jadącego 200 pod prąd w mieście?
    Gdzieś są granice paranoii. No albo badź konsekwentny i zatrzymuj się
    przed szwagrami.

    --
    Shrek