  • Data: 2021-06-13 22:07:30
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > https://www.rp.pl/Sadownictwo/306129987-Dziecko-na-h
    ulajnodze-odpowiedza-rodzice.html

    > [..]
    > Zwraca też uwagę, że na nagraniu ze zdarzenia widać też jak kierująca
    > skodą zatrzymuje swój pojazd przed przejściem dla pieszych.
    > - W tej sprawie prowadzimy także czynności wyjaśniające, ponieważ prawo o
    > ruchu drogowym mówi jasno, że parkowanie w odległości mniejszej niż 10
    > metrów od skrzyżowania lub przejścia dla pieszych jest niedozwolone."

    Mam tutaj takie przejście przed którym jest prostopadła do jezdni
    barierka za którą ciągle stoi jakiś samochód. Jak dla mnie nic w tym
    złego. Parkują tam, gdzie dokładnie należy parkować. Natomiast ... swego
    czasu stawał tam jakiś dostawczy zasłaniający pionowy znak tego
    przejścia tak. I tak stawał i stawał, może dalej staje, ale nie pilnuję
    go przecież.

    > I tak nic do tego pierwszego przed przejściem, srebrnego pojazdu?

    Nawet nie zatrzymał się to co właściwie mieliby mu zarzucić.