  • Data: 2021-06-13 22:14:27
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2021 o 21:37, heby pisze:

    > Problem w tym, że jeśli będzie rozważał "na debila zawsze można trafić"
    > to nigdy nie przejedziesz przez skrzyzowanie. Bo przecięz ktoś może
    > wyjechać z boku na czerwonym. Nigdy nie wyjdziesz na ulicę. Bo przecież
    > jakiś wariat może biegać z tasakiem. Itd itp.

    Nie na debila. Zwykły kierowca może popełnić błąd. Dlatego właśnie na
    przejściu pieszy powinien tak, jak kierowca zachować szczególną
    ostrożność. Na przejściu, czyli także po przejściu jednego pasa. Bo masz
    nie tylko takie przejścia, gdzie jest po jednym pasie w każdym kierunku,
    ale takie co masz kilka np. 3 pasy w jednym. Ostatnio znowu widziałem
    jak na takim pieszego stuknięto.

> [...]
    > sygnalizację dzwiękową i świetlną, straszącą pieszego. Jeśli "przejście
    > dla pieszych" wykryje jadący w okolicy samochód i pieszego na przejściu,
    > przejście zacznie drzeć ryja i migać ostrzegawczo. Technologia istnieje,
    > AI da radę z okresleniem co się dzieje i jakie jest ryzyko. Ba, nawet
    > jest stosowana w prymitywnej formie, w przypadku torów tramwajowych w
    > sąsiednim mieście - świecą się na czerwono, jeśli w okolicy jedzie
    > tramwaj po tym torze. Całkiem do rzeczy rozwiazanie, moim zdaniem,
    > ludzie szybko się połapali instynktownie, że na czerwonym nie wolno stać.

    No ja myślę, że np. nie powinno być przejść przez wiele pasów bez
    sygnalizacji świetlnej.