  • Data: 2021-06-16 19:23:35
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-06-16 o 18:48, Shrek pisze:

    > Czyli jesteś za tym, żeby mojego gówniaka podać do sądu rodzinnego jak
    > pojedzie ścieżką rowerową

    Ja jestem jak najbardziej.
    Rodzice beztrosko uwielbiają chodzić/jeździć obok dzieci na jeździkach,
    rowerkach, wrotkach, deskach i ch... wie, czym jeszcze, właśnie na
    drogach dla rowerów. Szczególnie, że takie bydło, po grzecznym zwróceniu
    uwagi, potrafi zbluzgać. Bo przecież "gówniak" jedzie rowerkiem, to
    gdzie ma jechać, jak nie po drodze dla rowerów?
    :/

    > albo obsypie kogoś piaskiem na placu zabaw
    > (nie mówiąc już o tym jak się obnaży i odda mocz w miejscu publicznym)?

    Tu już niekoniecznie. Ale rodzice powinni trochę wychowywać swoje
    dzieci. Dzieci nie zawsze muszą przenosić rodzinne zwyczaje z domu na
    plac zabaw.

    --
    -
    Akarm