  • Data: 2014-09-25 13:02:34
    Temat: Re: OBD ELM327 -- pytania
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-25 01:35, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Nie mam na razie błędów.

    bo to tylko jedna z funkcji - mozesz zobaczyc ew. historie bledow jesli
    kiedykolwiek wystapily - i do tego wcale nie musi sie swiecic ikonka
    'check engine'.

    > Pewnie płatnym. :) A w bezpłatnym?

    nie uzywam bezplatnych bo nic nie wnosza procz paru funkcji
    podstawowych, ktore i tak mam przed nosem na wskaznikach auta.

    15pln to nie majatek i mozesz kupic Torgue Pro w GooglePlay - chyba
    jedno z najlepszych i imho warto jesli chcesz cokolwiek wiecen niz
    obroty i predkosc jak w wersji darmowej.

    Jak sie rozejrzysz w markecie to zobaczysz nastepne rozszerzenia do
    Torgue Pro dla konkretnych marek: np. Ranault, LandRover, etc - tez
    oczywiscie platne :)

    > Ale kosztują. Może kiedyś sobie jakąś sprawię, ale na
    > razie raczej nie. Pewnie dobre byłoby filmowanie dookolne. ;)
    > Do tego by przydała się aparatura szczególna. ;)

    w aucie zony kamera sie splacila juz wielokrotnie
    ja mam w swoim prewencyjnie (czasami zgrywam sobie - np. z tegorocznego
    przejazdu przez Durmitor i trase Transfogarska)

    > Ale i drożej, bo smartfon już jest.

    ale smartfon jako kamera to porazka, od katow widzenia, po obsluge - za
    kazdym razem ustawianie, wlaczanie, etc, po zwiechy softu w przypadku
    jak np. ktos w tym czasie do ciebie zadzwoni lub wyskoczy jakies
    niespodziewane zdarzenie systemu ;)