  • Data: 2011-04-13 10:28:32
    Temat: Re: [OC] Gdzie najkorzystniej ?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Blachu" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Jeżeli chcesz się dodatkowo ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych
    > wypadków
    > (nie jest to obowiązkowe) podczas jazdy na motocyklu,
    > to musisz to zrobić dodatkowo - samochodowe NNW (podobnie jak OC)
    motocykla
    > nie obejmuje.
    > Pzdr
    >
    > JKK

    Nie za bardzo rozumiem...
    Blankiet jaki dostałem z PZU miał dwa formularze.
    Jeden pusty - możesz wpisać kwotę OC ( i tylko OC) jaką masz zapłacić - lub
    np. jednej raty OC.
    Drugi natomiast zawierał NNW i był ponad 100zł droższy.
    Popatrzyłem sobie tylko na wartość ubezpieczenia NNW i poraziło mnie - całe
    10 000zł

    Tak, płacenie 100 zł za NNW 10 tys - to kapkę drogo. Zwłaszcza, że to 10 tys
    to przy "szkodzie całkowitej", czyli śmierci.
    Dlatego warto rozważyć niepłacenie za NNW. Ja nie płacę.