  • Data: 2023-05-19 18:25:34
    Temat: Re: [OT] - "Dekoder tv, internetowy"
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.05.2023 o 11:57, heby pisze:

    > Mnie interesuje zawartość multipleksów. Nie *jakieś* kanały, tylko te
    > dokładnie. Innymi słowy, jesli kanały dostępne smartfonem mają
    > "nadmierne reklamy" to albo to są inne niż z multipleksu, albo na
    > multipleksie jest za dużo.

    ...a skąd Ci się wzięło, że w Internecie istnieją jakieś "darmowe"
    multipleksy podobne do TV naziemnej? Jak dotąd, nic takiego nie
    zauważyłem i nie słyszałem.

    > Dlatego pytam o dekoder tv posługujący się internetem, w którym takie
    > problemy rozwiązuje producent, a może nawet za jakąs opłatą.

    Dlatego od początku, próbuję Ci zwrócić uwagę, że są serwisy/dostawcy
    ale płatni, którzy oferują dekoder z funkcjami o jakie pytasz. Za darmo
    tych usług nie dostaniesz więc kupno samego dekodera IPTV nie rozwiązuje
    Twojego problemu.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>