  • Data: 2021-12-06 12:19:16
    Temat: Re: Obowiązkowy przegląd co 10 tys km
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/12/2021 22:26, ii wrote:

    > A co ile? Jeśli ktoś inny robi 100 tys km rocznie i robi przegląd raz na
    > rok to ...

    > Zdecyduj się czy jeździ 1000/rocznie czy stoi.
    >
    > Nowe samochody akurat nie wymagają przeglądów w ogóle.
    >
    > Nieużywane/stojące tym bardziej.
    >
    > Używane ...
    >
    > No popatrz...
    >
    > Jeden z moich samochodów Twizy jak go kupowałem miał właśnie mniej
    > więcej 10 tys km przebiegu i wiek 10 lat. Ja robię więcej, ale ktoś
    > najwyraźniej tyle robił. I jak pojeździłem nim trochę to skończyły się
> [...]

    Ale czy ty rozumiesz, ze nikt nie bedzie robil sledztwa czy ten samochod
    faktycznie robi 1000km rocznie czy 1000km dziennie ale jego wlasciciel
    kreci licznik zeby nie robic przegladow/napraw? W calej cywilizowanej
    czesci Europy to dziala w ten sposob jak chcesz to ominac to zarejestruj
    auto na Ukrainie tam wystarczy, ze auto jezdzi.