-
Data: 2010-03-23 15:47:07
Temat: Re: Obsługa tarcz hamulcowych
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
news:hoahqg$hio$1@news2.ipartners.pl...
> Pszemol pisze:
>
>> Być może zdejmowanie tarcz zajmuje jednak dłużej niż 10 minut?
>> A czas zaoszczędzony to więcej czasu na innych klientów?
>
> Po zdjęciu koła i odsunięciu zacisku, jak na filmie, aby zdjąć tarczę,
> należy ją... pociągnąć do siebie. Generalnie sama w tym momencie spada,
> przynajmniej u mnie :)
No co Ty... Jeszcze jest przecież uchwyt w którym siedzi zacisk...
Dwie śruby dosyć mocno dokręcone. W tym uchwycie są dwa
piny po których jeździ zacisk (jeśli jest taki właśnie ruchomy).
Do tego sama tarcza lubi być w hondach przykręcona małymi
śrubami do piasty. Śrubki te mają główki płaskie na śrubokręt
Philips (krzyżowy) więc jeśli jest o zardzewiałe to masz problem
a jak już ukręcisz jej łeb to masz dodatkowy problem :-)
> No, w poprzednim aucie były jeszcze dwie pomocnicze śrubki pozycjonujące,
> których odkręcenie trwało z pewnością krócej, niż te ~40 sekund które
> tokarka z filmu zużywa na skalibrowanie się do bicia piasty :)
No właśnie... odnośnie tego bicia piasty... czy nie daje to toczenie
na piaście właśnie przewagi nad toczeniem tarczy wyjętej z auta?
Te ułamki milimetra przy minimalnie zwichrowanej piaście zostaną
dotoczone na tarczy i hamulec nie będzie drżał pod nogą przy hamowaniu.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.03.10 09:53 Jakub Witkowski
- 24.03.10 09:56 Jakub Witkowski
- 24.03.10 14:17 Pszemol
- 24.03.10 15:28 DoQ
- 24.03.10 16:08 Pszemol
- 24.03.10 21:22 DoQ
- 24.03.10 21:47 Pszemol
- 24.03.10 23:26 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 I kolejny inżynier...
- 2025-07-25 Kobiety, bójcie się inżynierów...
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=