-
Data: 2010-03-24 09:53:47
Temat: Re: Obsługa tarcz hamulcowych
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Pszemol pisze:
> "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
> news:hoahqg$hio$1@news2.ipartners.pl...
>> Pszemol pisze:
>>
>>> Być może zdejmowanie tarcz zajmuje jednak dłużej niż 10 minut?
>>> A czas zaoszczędzony to więcej czasu na innych klientów?
>>
>> Po zdjęciu koła i odsunięciu zacisku, jak na filmie, aby zdjąć tarczę,
>> należy ją... pociągnąć do siebie. Generalnie sama w tym momencie spada,
>> przynajmniej u mnie :)
>
> No co Ty... Jeszcze jest przecież uchwyt w którym siedzi zacisk...
> Dwie śruby dosyć mocno dokręcone. W tym uchwycie są dwa
No tak, umknęło mi że uchywtu nie zdejmował. Ale odkręcenie go to też
niezbyt wielka sprawa, przynajmniej u mnie - do tego stopnia, że jak
zmieniałem niedawno tarcze to nawet nie pamiętam że go zdejmowałem.
> Do tego sama tarcza lubi być w hondach przykręcona małymi
> śrubami do piasty. Śrubki te mają główki płaskie na śrubokręt
> Philips (krzyżowy) więc jeśli jest o zardzewiałe to masz problem
> a jak już ukręcisz jej łeb to masz dodatkowy problem :-)
U mnie nie ma. W poprzednim aucie były, ale na normalny klucz 12
i to chyba tylko przy bębnach, a nie tarczach.
> No właśnie... odnośnie tego bicia piasty... czy nie daje to toczenie
> na piaście właśnie przewagi nad toczeniem tarczy wyjętej z auta?
> Te ułamki milimetra przy minimalnie zwichrowanej piaście zostaną
> dotoczone na tarczy i hamulec nie będzie drżał pod nogą przy hamowaniu.
Przypuszczam że tak, tylko że tarcza musi już pozostać w pozycji toczenia.
Generalnie to chyba bardziej druciarstwo niż naprawa...
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.03.10 09:56 Jakub Witkowski
- 24.03.10 14:17 Pszemol
- 24.03.10 15:28 DoQ
- 24.03.10 16:08 Pszemol
- 24.03.10 21:22 DoQ
- 24.03.10 21:47 Pszemol
- 24.03.10 23:26 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=