    From: trybun <L...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000
    Date: Mon, 22 Nov 2021 17:19:56 +0100

    W dniu 21.11.2021 o 14:03, a...@g...com pisze:
    > Witam,
    > Jaka najmniejsza obudowa mini-ITX pomieści płytę z kartą RTX A2000? Jest tu może
    ktoś kto by się podjął złożenia takiego systemu?

    Pytanie chyba w kategoriach humorystycznych, czy naprawdę szukasz małej
    obudowy?

    Kupiłem takie g*no niecały miesiąc temu i już się rozglądam za Wielką,
    Największą obudową do której mógłbym przenieść bebechy tego nowego
    kompa.  Nawet ciężko o pasujące wentylatory którymi można by schłodzić
    ten piekarnik. Producenci ubzdurali sobie że tylko duże wiatraki mogą
    mieć 4pinowe wejście.