  • Data: 2021-12-09 13:56:15
    Temat: Re: Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2021 o 20:24, pioruns pisze:

    > Hahahaha ;) Gratulacje! :D Bedziesz mial fajny prezencik pod choinke.
    > Albo rozge, jesli bedzie pechowy 1% i nie zadziala :D Ale tu raczej
    > masz 100% pewnosci, skoro twoja kosc jest taka sama nawet po numerze.
    > Daj znac wyniki benchmarkow przed i po!

    Do gratulacji to jeszcze długa droga. Na razie tylko zamówiona, podobno
    w sklepie ma być w poniedziałek.  A jak to się ogólnie sprawi to też nie
    takie wszystko oczywiste.

    A jakaś rada jak mam to zrobić, jest jakiś program do mierzenia osiągów
    kompa? Takie online ze względu na tragiczne ostatnio transfery netu
    raczej odpadają..