  • Data: 2021-12-09 13:54:24
    Temat: Re: Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2021 o 18:51, Irokez pisze:

    > Ja cież nie kręcę, niszowy.... pierwszy link i X-KOM
    > Zgodzę się że 80mm mało popularny ale bez przesady że trzeba ze stanów
    > ściągać.

    30tysieczne miasteczko, 4 sklepy z akcesoriami do kompa, nie ma
    4pinowego wiatraka. Jadę do około 100tysięcznego miasta, sklepów z
    akcesoriami kilkanaście, ale w żadnym 4pinowych, o wielkości do 8cm,
    wiatraków. Za to prawie we wszystkich spory wybór tych
    ponadnormatywnych..  Najwyraźniej sobie  usiłujesz coś wmówić?