eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany › Re: Odcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!border1.nntp.ams1.giganews
    .com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
    po-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <60a2c260$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <s7vuep$f5r$1@news.icm.edu.pl>
    <60a3b491$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <2296978786$20210518183024@squadack.com>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 19 May 2021 09:55:04 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.10.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <2296978786$20210518183024@squadack.com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210519-0, 19.05.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 36
    Message-ID: <60a4c457$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.181.229
    X-Trace: 1621410903 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 24048 79.184.181.229:61037
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2694088
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-05-18 o 18:30, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello T.,
    >
    > Tuesday, May 18, 2021, 2:35:28 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> Patrzysz na to wyłącznie z punktu widzenia kierowcy, który po tej drodze
    >> jedzie. A to jest wciąż plac budowy. Rok temu na S8 zginął pracownik
    >> budowy, bo jakiś zapierdalacz stwierdził, że ograniczenie do 70 km/godz.
    >> jest tam niepotrzebne - prosta droga, dwie jezdnie po 2 pasy, co się
    >> może wydarzyć...
    >
    > W jaki sposób pracownik znalazł się na drodze pojazdu?
    >
    > Idąc Twoim tokiem myślenia powrócimy do Red Flag Act, bo jakiś
    > skacowany pracownik pobliskiej budowy może wyleźć pod koła na
    > autostradzie. Jeśli droga z założenia przeznaczona jest tylko dla
    > pojazdów samochodowych, to pieszy na nią wchodzący musi naprawdę
    > uważać - auto jadące 70 km/h też może zabić.
    >

    Nie był skacowany - montowali ekrany. Ograniczenie było do 60.
    Szczegółów nie znam - poszukaj w necie, to było niedaleko Nadarzyna.
    Ps. Każdą sprawę można sprowadzić do absurdu. Moim zdaniem dopóki drogi
    się nie odda do użytku powinna być po prostu zamknięta. Tu wykonawca
    poszedł na rękę kierowcom i nie zamknął gierkówki i stało się jak się
    stało. To kierowcy byli tam gośćmi, a nie pracownicy, którzy tę drogę
    budowali. Ale nie do wszystkich to dociera.
    Proszę też pamiętać, że naprawdę organizacją ruchu zajmują się
    inżynierowie, a nie idioci i - poza naprawdę sporadycznymi przypadkami,
    kiedy zapomni się zdjąć znaki po jakimś ograniczeniu - zawsze są ku temu
    powody. Choćby zmiana przyczepności nawierzchni, hałas czy możliwość
    pozostawania kałuż, na których można "popłynąć". Ale u nas każdy ma się
    za fachowca, który wie, że ograniczenie jest durne.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.05.21 10:45 ii
  • 19.05.21 13:21 T.
  • 19.05.21 13:45 Cavallino
  • 19.05.21 14:22 ii

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: