  • Data: 2021-09-16 17:37:32
    Temat: Re: Odczyt zdalny licznika prądu
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 15 września 2021 o 22:01:07 UTC-5 Arnold Ziffel napisał(a):

    > Mikrofalówka pobiera dużo mocy, ale nie pobiera dużo energii w ciągu doby.

    Ale jak ktos co chwila robi se jedzenie w niej to zezre. Moje stwierdzenie jest
    oparte o statystyce.
    Mikrowela zezre tyle co twoj wzmacniacz. Skoro wzmacniacz cie bolal to i mikrowela
    sie kwalifikuje.

    > Trochę zaoszczędzisz. Ja po takich pomiarach zacząłem wyłączać wzmacniacz

    Mierzyles to licznikiem czy tak jak napisalem?
    Bo z licznika tego wzmacniacza nie wytropisz latwo. Szczegolnie jak rodzina zacznie
    sie czepiac ze powylaczales wszystkie bezpieczniki.

    > kina domowego. Chodził non stop, bo ile to może pobierać... otóż pobiera
    > 33,4 W, a na standby 0,7 W. Kolejna rzecz to magnetowid, czy włączony czy
    > wyłączony ciągnie 8,5 W (a faktycznie używam go raz na nigdy). Laserówka
    > też włączona, ale na standby, ciągnie 7,8 W (ciągnęła, bo teraz mam nową,
    > jest normalniejsza).
    >
    > Z samego tego mamy 50 W mocy, czyli 36,6 kWh w miesiącu -- 24 zł
    > miesięcznie lub 288 zł rocznie wyrzucone ot tak.

    Tyle to sam jestem w stanie wybadac reka bez niczego. Jak cieple to zre energie.
    Nie trzeba miernika aby wykryc 30W odbiorniki. Nawet 10W bez problemu sie wykrywa w
    doslownie 4 sekundy.