    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Odp: Odp: Zasilacz wysokonapięciowy
    Date: Tue, 13 Aug 2013 14:31:49 -0500

    On Tue, 13 Aug 2013 18:59:59 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >[...]
    >
    >Tak tylko dla informacji podam, że dla uszkodzonego naskórka przyjmuje
    >się rezystancję przejścia przez ludzkie ciało rzędu 1 kilooma. Czyli
    >prąd rzędu 230mA RMS. To jest zdecydowanie bezpośrednie zagrożenie dla
    >życia - o ile pamiętam, za śmiertelny uważa się 60mA.
    >
    >Zaliczyłem kiedyś porażenie 220V ręka-ręka bez uszkodzenia naskórka,
    >czyli prądem przepływającym znacznie niższym. I tak myślałem, że to
    >już koniec.

    Widac ze to nowa generacja. "Tranzystorowa". Nigdy nic nie robili na
    lampach. Elektronik ktory boi sie transformatoar sieciowego....
    Kapitalne! Dobry zart... To tak jakby strazak ktory boi sie wody i
    ognia

    Juz widze jak naprawiaja telewizor Wisla w gumowych kaloszach i
    gumowych rekawicach. Elektronicy - gawedziarze.

    A.L.