  • Data: 2021-01-14 12:56:15
    Temat: Re: Odzysk CO2
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/01/2021 12:44, Piotr Wyderski wrote:
    > Nie wiem, bo nie jest mi znany udział hutnictwa w globalnej produkcji
    > CO2. To, że piec jest wielki jeszcze nie znaczy, że emituje więcej niż
    > położone obok osiedle domków opalanych węglem, albo kilka takich
    > osiedli.

    Podpięte pod atom nie generują. Wtedy zostanie właśnie to hutnictwo czy
    pierdzenie krów.

    Technologia obcnie jest karykaturalna i bezsensowna. Ale kto wie, co
    będzie za kilkadziesiąt lat. Może właśnie każdy promil promila CO2
    będzie istotny.

    > Może się skończyć epickim rozwiązywaniem problemu, którego nie ma.

    Tak sie to kończy zawsze, ale może przyszłe pokolenia ogarną temat
    lepiej, ciągle żyjemy na kredyt licząc że spłacimy go elektrowaniami
    fuzyjnymi za 100 lat.