  • Data: 2009-09-09 20:57:23
    Temat: Re: Opłacalno?ć ?wiecenia: żarówki vs. ?wietlówki?
    Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > W toalecie ? Zapalana pare razy dziennie ?.

    Niesamowite, co nie ? Mieszkam od nieco ponad
    roku w nowym mieszkaniu gdzie nie ma ani
    jednej żarówki. Same świetlówki
    energooszczędne i to nie jakieś Osramy'y czy
    Philipsy tylko tanie świetlówki z
    kibelmarketu. Jak do tej pory żadna nie
    zdechła. Tak więc te mity o skróceniu
    żywotności takiej świetlówki na skutek
    częstego włączania i wyłączania to chyba bujda
    i kolejna "urban legend".

    AW