  • Data: 2009-09-09 15:51:30
    Temat: Re: Opłacalność świecenia: żarówki vs. świetlówki?
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 09 Sep 2009 17:13:40 +0200, Big Jack wrote:

    > W wiadomości
    news.neostrada.pl

    > A zwykły licznik, taki co można do kontaktu włączyć to by nie
    > wystarczył?

    Nie wiem - możliwe że by wystarczył. Moja obawa jest taka że świetlówka
    nie jest obciążeniem liniowym i potrzebny dobry miernik z trueRMS; nie
    wiem jak w przypadku takich pomiarów, zachowują się mierniki "do
    kontaktu" (nad tym też kiedyś się zastanawiałem - tzn. ile są warte).

    --
    Łukasz.