    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony na zimę
    Date: Sun, 25 Oct 2020 08:34:59 +0100
    <5f9523b0$0$11933$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>

    W dniu 25-10-2020 o 08:22, d...@g...com pisze:

    > Nie jestem jakiś drobiazgowy i gdyby to były szczegóły typu głośniejsza jazda albo
    większe zużycie paliwa, to bym to zaakceptował. W moim >przypadku była to jednak
    bardzo słaba przyczepność na mokrej nawierzchni,

    A z tabelek co im wynikało, jaka klasa na mokrym?

    > co nawet przy prędkościach dopuszczalnych (50 km/h w mieście) powodowało duże
    zagrożenie (poślizgi przy niewielkich prędkościach). Być może >miałem pecha i
    trafiłem na opony z jakiejś dziwnej gumy. Tak, czy inaczej, Imperiali nigdy więcej
    nie kupię.

    Czyli na błędach się nie uczysz.
    Bo powinno to brzmieć "nigdy nie kupię chińskich opon".
    Tak na wszelki wypadek....