  • Data: 2020-10-25 13:59:58
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Dodatkowo maile z prosba o ocene przychodza tuz po zakupie i
    > czlowiek jest jeszcze zadowolony z nowego nabytku ;) w przypadku
    > opon spora szansa, ze nawet po mokrym nie jechal... Podobnie
    > dziala to na portalach typu aliexpress, kupujesz, powiadomienie,
    > ze masz do odebrania/odebrales, prosba o ocene... klikasz 4-5/5 a
    > za ~miesiac przestaje dzialac lub zauwazasz jakies mankamenty, ale
    > nie ma juz opcji wystawienia kolejnego komentarza czy tez zmiany
    > poprzedniego ;)
    >
    > No i z trzeciej strony ;) negatywne komentarze "lubia znikac" ;)
> [...]
    Pisałem o tym jakis czas temu ze allegro zamiast rozbudowac opinie
    własnie o opinie o produkach to skróciło czas na wystawienie
    komentarzy.
    Jezeli chodzi o mnie to dokładnie z powodów ktore podałes, komentowanie
    przestało miec sens.
    Wystawiam tylko negatywy jezeli rzeczywiście sprzedawca cos zawali w
    trakcie samej transakcji i koniec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"