  • Data: 2020-10-25 16:52:13
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-10-2020 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik d...@g...com ...

    > Problem polega na tym ze ja jezdziłem na bardzo roznych oponach - od
    > nowych, firmowych, przez nowe chinczyki, nalewki a konczac nap na 15
    > letnich złomach które nagle zaczynały puszczac powietrze ze starosci
    > przez cała opone...
    >
    > Jedyny przypadek kiedy wpadłem w poslizg to był na nowych oponach w
    > firmowym aucie, nie dlatego ze opony były złe tylko ze byłem głupim
    > szczeniakiem któremu sie wydawało ze umie jezdzic.

    Ale przecież Ty nie jeździsz, tylko się wleczesz po drogach, więc jakie
    masz pojęcie o oponach?
    Tak jak pisałeś - nawet na gumowym wężu przy tym sposobie poruszania
    się, nie zauważyłbyś różnicy.

    Pewnie mowa jest o jeździe, a nie o kapelusznictwie, więc nie ma sensu
    żebyś się wypowiadał na ten temat.