  • Data: 2020-10-26 08:24:59
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-10-2020 o 07:57, J.F. pisze:

    > Dociął kierownik elektryka :-P

    Jeśli myślisz, że elektryk jest mniej dynamiczny od diesla, to się mocno
    mylisz.
    Jest dokładnie odwrotnie i z tego korzystam codziennie.

    To że przelotową na autostradzie ma niską, to prawda, ale nijak to się
    nie kłóci z dynamiką w pozostałych 99% jazd.

    Ostatnio co prawda mniej niż 99%, bo uciekając z pisowskiego kraju z
    zamkniętym termami, zrobiłem sobie kilkudniową wycieczkę do wód:
    Poznań-Niemcy (Templin)-Szczecin-Słupsk-Bydgoszcz-Toruń-Poznań.

    Przy okazji kilka jazd próbnych i oglądania w salonach nowych elektryków
    - potencjalnych celów zakupowych na przyszły rok.

    Więc tych tras było więcej.
    No i ten koszt przejazdu: 1000 km za 0 zł.....