    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Orange - sprzedawanie nieistniejacego towaru
    Date: Tue, 19 Mar 2013 17:52:37 +0100

    Użytkownik "r." <n...@n...com> napisał >

    > Dogadaj się z jakimś sąsiadem, u którego parametry są lepsze, postaw
    > porządny router na mikrotiku z qos i doślij sobie sygnał bridgem na 5GHz.
    > W małych miejscowościach ludzie się znają, to chyba nie powinno być z tym
    > problemu. chyba że mieszkasz za górami za lasami.

    Widze ze jestes nie z tego swiata.
    Moja wioska graniczy z miastem Gdynia czyli nie jest az takim zadupiem.
    12 lat temu wykorzystalem ostatnia pare drutow w kablu TPSA ktory tu sie
    konczyl.
    Od tej pory przybylo w sasiedztwie okolo10 domow ale zaden nie ma kablowej
    telefonii ani internetu.
    TPSA twierdzila ze jej sie nie oplaca dla 10 domow ciagnac nowego kabla z
    centrali odleglej o 4,5 km.
    W okolicy mam tylko jednego sasiada ktory ma Neostrade na tym samym kablu co
    ja, wiec o tej samej jakosci.
    Przed chwila zmierzylem szybkosc mojego internetu i wyszlo:
    Szybkosc sciagania 255 kbps
    szybkosc wysylania 282 kbps
    a musze placic za 10 000 kbps
    --