  • 1. Data: 2016-07-12 12:36:19
    Temat: Oznaczenia wejść w gnieździe
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Witam.

    Mam następujące oznaczenia otworków w gnieździe elektr. ELDA.
    FI -
    S -
    N -

    Jakoś pamiętam inne ze szkoły :)
    Który co oznacza? (Ochronny był podłączony do S)

  • 2. Data: 2016-07-12 14:01:44
    Temat: Re: Oznaczenia wejść w gnieździe
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Jul 2016 12:36:19 +0200, w
    <g...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > N -
    >
    > Jakoś pamiętam inne ze szkoły :)
    > Który co oznacza? (Ochronny był podłączony do S)

    Sam sobie odpowiem po odkurzeniu miernika:
    FI - faza
    S - ochronny
    N - zero

    Ale co to za oznaczenia?