  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    <hb7c4t$ora$1@inews.gazeta.pl> <hb957b$hpp$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <a...@m...googlegroups.com>
    <hbgn6e$897$1@news.dialog.net.pl> <hbh6kv$9sr$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hbhco7$n06$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hbhu1m$q70$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: P?k?a bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Date: Mon, 19 Oct 2009 16:54:16 +0200

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał
    [...]
    > Ja miałem - ale dopiero w 1985r kiedy w zachodniej Europie wyprzedawali
    > się
    > z niego i można było kupić znacznie taniej. A wkrótce później zaczęliśmy
    > się
    > w grupie kilku asystentów politechniki zastanawiać, jak by tu zdobyć
    > PC-ta -
    > zasilacz można zrobić samemu, obudowa niepotrzebna - bebechy zamontuje się
    > się do szuflady biurka, karta graficzna - koniecznie CGA aby można było
    > wykorzystać telewizor zamiast monitora, bez twardego dysku na początek da
> [...]

    No tak, ja wtedy byłem na 100% garnuszku rodziców ; ) i mowy nie było o tym
    żeby samemu cokolwiek wykombinować (popracować w wakacje, odłożyć, coś
    sprzedać, u rodziny się zapożyczyć ;).
    Jak kumpel otworzył kiedyś portfel i zobaczyłem 50 $ (jego ojciec pływał i
    opływał) to pomyślałem sobie - co za czub, taki majątek nosić przy sobie,
    ktoś go za to zabije ; ))))

    Fajnie było i jeszcze fajniej, że się skończyło...

    adam