  • Data: 2020-11-20 22:05:43
    Temat: Re: PCIe->NVMe, ale z biosem.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/11/2020 20:17, Irokez wrote:
    > Myślę, z wręcz z pewnością, że mijasz się z prawdą. Bo że nie masz
    > jakichkolwiek dowodów na to jestem pewien.

    Jeden chyba jeszcze mi leży w koszyku ze starociami. Mam gdzieś na
    strychu kilka płyt głównych z 2x IDE i 2x RAID IDE.

    > Bardzo mało prawdopodobne, aby jakikolwiek użytkownik peceta domowego
    > płacił extra kilka tysięcy za kartę RAID

    Tak, to mało prawdopodobne. Karty RAID, IDE, na PCI, do domowego użytku,
    kosztowały tak koło 100zł. Możesz narzekać że to nie był RAID, ale
    zgłaszał się jako RAID w biosie, miał własny konfigurator i działał na
    pewno jako mirror i przeplot. Ktos mógłby zapytać: co to za RAID na dwa
    dyski? Ano mógłby...

    O takie coś miałem:

    https://www.ebay.com/c/1071832053

    Było relatywnie popularną metodą podpinania dodatkowego dysku przy 2 IDE
    na płycie.

    PS. I generowały błedy, z uwagi na bug sprzętowy :)