  • Data: 2017-07-10 14:24:00
    Temat: Re: PE wziął się za tandetę
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Konrad Anikiel napisał:

    > No to niech wylatuje, tylko najpierw niech popatrzy gdzie potem spadnie.

    Tak jest od tysięcy lat. To znaczy sięga tam, gdzie wzrok nie sięga.
    Spadłszy w miejscu zgoła nieoczekiwanym, musi sobie jakoś radzić.
    Dzięki czemu wydarzają się rzeczy niedostępne dla mniej odważnych.
    Cecha ta z wiekiem mija. Na szczęście nie wszystkim.

    > W kulturach które znam każdy ustala swoje kryteria.

    Ktoś to zgrabnie ujął w hasło "róbta co chceta".

    > Potem je porównuje z kryteriami innych. W kulturach których
    > nie chcę znać,

    Wszystko zaczyna się od niewinnego stwierdzenia "nie chcę znać".
    Potem już mamy równo z górki (zwanej też uczenie "równią pochyłą").

    > W dzisiejszym świecie to nie jest takie proste mieć swoje zdanie.

    Nigdy nie było proste. A nawet jak ktoś zdanie ma, to brakuje mu
    odwagi, by je ujawnić.

    > A Koreańczycy właśnie mają. Ostatnio obalili skorumpowaną prezydent
    > zjeżdżając się co sobotę do Seulu na dwumilionowe milczące protesty.
    > Nie zorganizowane przez żadną opozycję ani media. Wyłącznie na
    > podstawie swoich prywatnych kryteriów.

    To też jest ciekawy przypadek, wart analizy. Mają swoje prywatne
    zdanie, ale wszyscy takie samo.

    --
    Jarek