-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.n
l!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx
01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [POLONEZ] - jaki prąd ładowania ?
Date: Thu, 04 Mar 2010 20:43:52 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 22
Message-ID: <hmp37b$jtd$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <f...@w...curwa.pl>
<hmmal0$auv$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: eay188.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267732523 20397 83.14.128.188 (4 Mar 2010
19:55:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Mar 2010 19:55:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100216
Thunderbird/3.0.2
In-Reply-To: <hmmal0$auv$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2260932
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-03-03 19:43, Artur Maśląg pisze:
> Dokładnie wiedzieć nie musisz, ale musi on pasować mechanicznie,
> elektryczne dopasowanie zrobi regulator :) Nie pamiętam, czy alternatory
> montowane z silnikami K16, bądź XUD9A były zamienne z tymi montowanymi
> do silników rodzimej produkcji, ale mam niejakie wrażenie, że były
> różne.
>
XUD9 sie zgadza, tyle, ze K16 nigdy w Polonezie nie montowano (seryjnie
- gdyby ktos chcial sie doczepic, ze byla jakas krotka seria K16).
Osobiscie watpie, zeby alternator z K14 byl zamienny miedzy XUD9 i
silnikami FSO 1,5 i 1,6.
Alternatora wcale nie musi kupowac nowego. Alternatory i rozruszniki sie
regenreuje. W najgorszym przypadku dla rozrusznika Poloneza cena nie
powinna przekroczyc 300zl, alternator na pewno taniej. O ile pamietam w
silnikach FSO sygnal obrotomierza brany jest wlasnie z alternatora, wiec
nie mozna wykluczyc awarii samego alternatora jak i uszkodzonej
instalacji. Generalnie - alternator na stol, sprawdzic, a jak wszystko
ok weryfikowac instalacje.
--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen BX 14TGE
Następne wpisy z tego wątku
- 04.03.10 21:00 Artur Maśląg
- 05.03.10 06:16 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 05.03.10 08:11 kan
- 05.03.10 09:48 Cyneq
- 06.03.10 20:23 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
- Re: czyszczenie Cepiku
- Re: czyszczenie Cepiku
- Re: czyszczenie Cepiku
- malowanie samochodu
- News from Poland
- Czy na pewno będą CŁA na chińskie samochody?
- Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- Co to za kabelek się dynda?
- czarny punkt - Małdyty
- Protesters attempt to storm Tesla's factory in Germany
- przydałaby się grupa o wszystkim
- Rowerzyści! Co się z wami dzieje?!
- korki prawie takie same
Najnowsze wątki
- 2024-06-13 Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- 2024-06-12 szukanie żony
- 2024-06-12 Kamera - co obecnie tanie i dobre?
- 2024-06-12 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-11 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-11 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-12 bezpiecznik DC
- 2024-06-12 zasilanie fleksy z samochodu
- 2024-06-12 Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- 2024-06-13 dostałem sms
- 2024-06-13 Łomża => ERP Implementer <=
- 2024-06-13 Katowice => Administrator IT - Virtualization and Containerization <=
- 2024-06-13 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-06-13 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-13 Warszawa => Key Account Manager <=