eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POLONEZ] - jaki prąd ładowania ? › Re: [POLONEZ] - jaki prąd ładowania ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.n
    l!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx
    01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
    neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [POLONEZ] - jaki prąd ładowania ?
    Date: Thu, 04 Mar 2010 20:43:52 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <hmp37b$jtd$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <f...@w...curwa.pl>
    <hmmal0$auv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: eay188.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267732523 20397 83.14.128.188 (4 Mar 2010
    19:55:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Mar 2010 19:55:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100216
    Thunderbird/3.0.2
    In-Reply-To: <hmmal0$auv$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2260932
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-03-03 19:43, Artur Maśląg pisze:
    > Dokładnie wiedzieć nie musisz, ale musi on pasować mechanicznie,
    > elektryczne dopasowanie zrobi regulator :) Nie pamiętam, czy alternatory
    > montowane z silnikami K16, bądź XUD9A były zamienne z tymi montowanymi
    > do silników rodzimej produkcji, ale mam niejakie wrażenie, że były
    > różne.
    >
    XUD9 sie zgadza, tyle, ze K16 nigdy w Polonezie nie montowano (seryjnie
    - gdyby ktos chcial sie doczepic, ze byla jakas krotka seria K16).
    Osobiscie watpie, zeby alternator z K14 byl zamienny miedzy XUD9 i
    silnikami FSO 1,5 i 1,6.
    Alternatora wcale nie musi kupowac nowego. Alternatory i rozruszniki sie
    regenreuje. W najgorszym przypadku dla rozrusznika Poloneza cena nie
    powinna przekroczyc 300zl, alternator na pewno taniej. O ile pamietam w
    silnikach FSO sygnal obrotomierza brany jest wlasnie z alternatora, wiec
    nie mozna wykluczyc awarii samego alternatora jak i uszkodzonej
    instalacji. Generalnie - alternator na stol, sprawdzic, a jak wszystko
    ok weryfikowac instalacje.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: