eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POLONEZ] - jaki prąd ładowania ? › Re: [POLONEZ] - jaki prąd ładowania ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [POLONEZ] - jaki prąd ładowania ?
    Date: Thu, 04 Mar 2010 21:00:48 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <hmp3hl$k0j$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@w...curwa.pl>
    <hmmal0$auv$1@inews.gazeta.pl> <hmp37b$jtd$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1267732853 20499 82.210.140.98 (4 Mar 2010 20:00:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Mar 2010 20:00:53 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <hmp37b$jtd$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2260933
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
    (...)
    > XUD9 sie zgadza, tyle, ze K16 nigdy w Polonezie nie montowano (seryjnie
    > - gdyby ktos chcial sie doczepic, ze byla jakas krotka seria K16).

    Coś Ci się pomyliło - K16 był jak najbardziej montowany w Polonezie.
    Tu masz na szybko typoszereg
    http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_K_engine. Nic nie pisałem o tych
    1.6, które również były z rodziny K16, ale nigdy w serii.

    > Osobiscie watpie, zeby alternator z K14 byl zamienny miedzy XUD9 i
    > silnikami FSO 1,5 i 1,6.

    A co to jest K14? Takich silników nigdy nie było. :P

    > Alternatora wcale nie musi kupowac nowego. Alternatory i rozruszniki sie
    > regenreuje.

    Dlatego też wysłałem kolegę do elektryka :)

    > W najgorszym przypadku dla rozrusznika Poloneza cena nie
    > powinna przekroczyc 300zl, alternator na pewno taniej. O ile pamietam w
    > silnikach FSO sygnal obrotomierza brany jest wlasnie z alternatora, wiec
    > nie mozna wykluczyc awarii samego alternatora jak i uszkodzonej
    > instalacji. Generalnie - alternator na stol, sprawdzic, a jak wszystko
    > ok weryfikowac instalacje.

    Wszytko się zgadza - jak ktoś się na tym w zasadzie prawie nie zna, to
    niech pojedzie do elektryka, który to dość sprawnie naprawi.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: