  • Data: 2021-11-18 18:51:06
    Temat: Re: PRLowski silikon odlewniczy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Z temostatem chodzic? Czy raczej poszukac lepszej plasteliny?

    Z dzieciństwa pamiętam, ze trzeba ją było dobrze w rękach urobić,
    żeby zaczęła się kleić. Taka prosto z pudełka do kluczy akuratnia.

    > No i pluca wychodza powiekszone.

    Bo niestykowe. Przy położeniu przedmiotu wprost na papierze,
    problemu nie ma.

    > Moze, choc wydaje mi sie troche upierdliwa.
    > Ciemnia by sie przydala, male zrodlo swiatla,
    > lub jakas kaseta z zasłoną.

    Spokojnie da się ogarnąć, nawet w warunkach bojowych.

    > Tylko trzeba wlasciwą surowke dobrac. Sa prawe i lewe, sa mniejsze i
    > wieksze, profil rowkow tez moze byc rozny, szczegolnie w specjalnych
    > zamkach.

    Ślusarz patrzy na klucz i od razu wie na której półce ma surówkę.
    W tym kontrwywiadzie też nie same ofermy pracowały. A jak który ma
    wątpliwości, to se robi odcisk dla samego rozpoznania typu klucza.

    --
    Jarek