  • Data: 2021-12-02 13:24:39
    Temat: Re: Pamięć RAM
    Od: a...@p...com szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 2 Dec 2021 12:18:56 +0100
    doszła do mnie wiadomość <soaa31$hcs$1@gioia.aioe.org>
    od trybun <M...@j...cb> :

    rofile/

    >W jakim programie zewnętrznym czy usłudze 10ki idzie odczytać ten
    >parametr Mt/s?
    >
    >Tak, jeden. I właśnie się zastanawiam nad korzyściami - dołożyć jedną
    >taką samą kość, czy dokupić i wstawić inną, o wyższym taktowaniu,
    >oczywiście tą starą usunąć z kompa. Namacalnych skutków nie jestem pewny
    >ani w jednym ani w drugim przypadku. Koszty mniej więcej na tym samym
    >poziomie, te o wyższym taktowaniu nie są wcale droższe.
    >
    >Dzięki za link, przy okazji sprawdzę czy mam taką funkcję.

    W grach zyskasz pewnie jakieś 20% do 30% FPS, w innych programach od
    kilku do kilkunastu procent, w programach operujących na małych
    objętościach danych zysk będzie symboliczny. Dokupienie jednej
    szybszej nie ma sensu, jak mniemam, lepiej dokupić drogą, ale wszybszą
    parę. Jak to jest procesor ze zintegrowaną kartą od AMD, to zysk może
    być jeszcze większy.