  • Data: 2011-04-25 23:48:57
    Temat: Re: Pamieci DDR3 i konkretne chipsety...
    Od: pioruns <c...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 15:18:32 +0200, leon napisał(a):

    > Też tak kiedyś myślałem. Mam podkreconego o 30% procka, ktory wydajność
    > mogl osiągnąc 4x droższego.
    > Później się przekonałem iż 95% czasu procek się nudzi i obniża
    > taktowanie, a w niektórych płytach wyłącza część faz zasilania.

    Nie wiesz do czego on używa komputera, może mu mocy CPU potrzeba. Jeśli
    pracuje na jakichś dużych projektach 3D czy coś, i CPU jest 100% zajęte
    przez długi czas, to skrócenie czasu oczekiwania na rezultat o 30% to
    bardzo dużo. W pracy biurowej - to można sobie wręcz zjechać procka do
    minimalnej dopuszczalnej wartości, po co ma prąd żreć.

    --
    pozdrawiam, pioruns