  • Data: 2011-04-26 11:58:42
    Temat: Re: Pamieci DDR3 i konkretne chipsety...
    Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to mnie zmartwiliscie troche... Na necie raczej chwlaona byla ta plyta
    > za OC... być moze to ta konkretna płyta byla jakas felerna. Ta moja to
    > wersja deluxe... No ale jak zloze do kupy to sie okaze co jest warta i
    > postaram sie opowiedziec w tym watku jak poszło :)
    >
    > L.
    poczytaj http://bit.ly/fAlbUe
    w co 3 wyniku widać jak masowo ludzie mają problemy z tą płytą. Asus odwalił
    kiszkę. Niestety z Gigabyte na P45 i DDR3 też zdarzają się problemy tam
    jednak pomaga podniesienie napięcia o 0.1 V i ustawienie luźniejszych
    timingów np 9 zamiast 8. W Asusie kombinowałem z timingami i napięciami na
    wszelakie możliwe sposoby bezskutecznie wyszło na to, że jedyna stabilna
    praca możliwa jest tylko z 1 modułem.