-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news-out1.kabelfoon.nl!
newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!nx01.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neos
trada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Panda czy Clio?
Date: Fri, 19 Mar 2010 20:16:03 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 76
Message-ID: <ho0ime$8fh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <op.u9nw4jv8bd5dre@arrow> <4b9fdb08$1@news.home.net.pl>
<hnomji$og4$1@news.onet.pl> <4b9feba3$1@news.home.net.pl>
<hnprcs$5uu$1@news.onet.pl> <4ba0c6e0$1@news.home.net.pl>
<hnrhdv$ink$1@news.dialog.net.pl> <4ba15a8a$1@news.home.net.pl>
<hnsdp0$gdn$1@news.onet.pl> <hnu59f$apa$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hnu690$1aa$1@news.dialog.net.pl>
<hnu7dm$oi3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <ho0bh3$ovb$1@inews.gazeta.pl>
<ho0fhl$oht$1@nemesis.news.neostrada.pl> <ho0fgi$8p4$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: cdu106.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1269026318 8689 83.30.170.106 (19 Mar 2010
19:18:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Mar 2010 19:18:38 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ho0fgi$8p4$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265599
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
news:ho0fgi$8p4$1@inews.gazeta.pl...
> Yogi(n) pisze:
> (...)
>> Zaskoczony?
>
> Wcale.
To było pytanie retoryczne, napisałeś że to ja byłem rzekomo zaskoczony,
więc się zdziwiłem.... ech...
>> A gdzie coś takiego napisałem? Jakiego upalania?
>
> Skoro przy 100kkm musiałeś robić wszystko, to samo z siebie się to nie
> wzięło. Inna sprawa, że jak napisałem, trudno się dziwić naprawom
> zawieszenia w wersji "usportowionej", która pewnie lekko nie miała.
Ale ja się nie dziwiłem naprawom zawieszenia. Przeczytaj jeszcze raz. Ze
zrozumieniem. W wątku mowa o jakości wykonania/wykończenia clio. W tym aucie
była tragiczna. Nawet jesli poczynisz dwadzieścia dodatkowych, niczym
nieuzasadnionych założeń, to nie obronisz tezy, że to normalne w
czteroletnim aucie. Zmieniłem je na corollę, gdy miało 7 lat i 112 tys.
przebiegu a wyglądało jakby miało 16-18. Nie, nie jeździłem nim inaczej jak
corollą (nie woziłem cementu, kóz, rusztowań ani tarcicy luzem. Opakowanej
też nie.). Nie ciągnąłem do odcinki. niezmieniałem biegów przy ośmiu
tysiącach obrotów/min. Nie wiem, co jeszcze "ciekawego" wymyślisz. Co
więcej, to corolla przez ponad sześć lat woziła moje dzieci, w czasach clio
ich jeszcze na świecie nie było. Ani jedno ani drugie auto nie było "bite"
czy malowane. Tak samo regularnie myte, woskowane, regularnie serwisowane.
Sam lakier na clio wyglądał o wiele gorzej, że o wnętrzu nie wspomnę a tu
nie tylko o wygląd chodzi, a o "integralność", w clio sie rozłaziło po
prostu.
>> Zwłaszcza wyskakujące przyciski, rozłażące się plastiki i zwierająca
>> elektryka były wynikiem "upalania".
>
> Nie mam pojęcia - ja takich strat nie zauważyłem tak u siebie, jak
> i u znajomych, którzy podobne patenty ujeżdżali. Podobnie jak problemy
> z elektryką, której to w rzeczonym Clio zasadniczo nie było.
>
>> Gratuluję logiki.
>
> A dziękuję. O Corollę mogę zapytać jeszcze raz?
Alez proszę! Co chcesz wiedzieć? standar wyposażenia - tak ze cztery oczka
niższy od clio. Rocznik 2000. Model E11 FL. Pojemność 1,4, 12 koni mniej od
clio. Jakość plastików (w dotyku, wygląd, spasowanie) - tak o pięć oczek
wyżej. To była druga "od dołu" specyfikacja, czyli prawie "golas". To, że
zawieszenie wytrzymywało polskie drogi - to prawda - ale jak przeczytasz
jeszcze raz moje wypociny, to zauważysz, że nie o tym mowa w wątku. Mowa o
plastikach i wykończeniu. Materiałach, ich spasowaniu, ich zachowaniu po
paru latach eksploatacji.
>> Cóż, widocznie mamy różne wymagania.
>
> Być może.
>
>> Mnie rozłażące się plastiki przeszkadzały.
>
> No właśnie nadal nie widzę tych rozłażących się plastików. Nawet w
> starym Twingo. Możesz miałeś jakiś wyjątkowy egzemplarz?
Nawet jesli był wyjątkowy (a był, choćby ze względu na silnik,
przyspieszenie - a zwłaszcza - ceny napraw, których suma po mniej więcej
2,5 roku przekroczyła wartość samochodu), to skutecznie zraził.
A co do twingo - w twingo znajomego (chyba z 1996, czyli z lepszych czasów
renaulta ) - kiedy je kupował w 2000 r., nie działały "tylko" - wajcha
kierunkowskazów (nie odbijała, a mrugała tylko lewa strona); światło cofania
(czujnik w skrzyni do wymiany) i przeciekający dach (ale tylko przy
ulewach). To oczywiście normalne w czteroletnich autach tej marki, ale
cóż.... Zadzwoniłem do niego własnie przed chwilą; to on pamiętał o tych
usterkach - jak powiedział, sprzedał z ulga po 14 miesiącach.
--
Yogi(n)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.03.10 20:37 Artur Maśląg
- 19.03.10 21:20 JohnyK
- 19.03.10 21:31 JohnyK
- 19.03.10 21:44 Artur Maśląg
- 19.03.10 23:52 złoty
- 20.03.10 00:11 Yogi\(n\)
- 20.03.10 15:08 JohnyK
- 17.03.10 22:45 Rafał \"SP\" Gil
- 17.03.10 22:47 Rafał \"SP\" Gil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML