    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <rmmp41$olk$1$Adam@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f8f2203$0$11936$65785112@news.neostrada.pl>
    <rmnge3$7bo$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5f9154e8$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <rmrlcc$ijp$1$Adam@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Patent w Polsce przedwojennej na radioaktywne słodycze
    Date: Thu, 22 Oct 2020 12:26:19 +0200

    dyskusyjnych:rmrlcc$ijp$1$A...@n...chmurka.net...
    W dniu 2020-10-21 o 21:05, J.F. pisze:

    >Chodzenie trochę męczyło ze względu na emerycką prędkość ;)
    >Szybkość była dostosowana do najsłabszych osób.
    >Cały dzienny odcinek (max 30 km) moglibyśmy przejść w dwóch
    >normalnych (prędkościowo) etapach.

    Ja po ~20km turystycznym tempem jestem tak zmeczony ... ze jesc mi sie
    nie chce :-)
    No ale moj organizm to ma zapas tluszczu na tydzien :-(

    >Prowadziło się ogrodnictwo.
    >Były możliwości handlu wymiennego - ale nie pamiętam szczegółów, mały
    >byłem. [...]
    >Spokojnie jeszcze można było obdarować sąsiadów. Także kartkami na
    >alkohol i tytoń, bo u nas nikt nie pił ani nie palił.

    Na kartki na papierosy mozna bylo kupic słodycze, jesli mnie skleroza
    nie myli, moze nawet cukier.
    Wiec jak ktos nie palil, to dzieciom sie zeby psuly :)

    >Z racji ogrodnictwa bywało, że wstawało się świtem, i jeszcze przed
    >szkoło z godzinę się pracowało. A po szkole czasem do 22, czasem do
    >23 też się pracowało. Nie było to łatwe.
    >Może dlatego wchłaniało się dużą ilość pożywienia.
    >Ale wujki, które pracowały w biurach, też były chude. Chyba taka
    >rodzinna "tradycja".

    Bywa.

    >Ja od ponad 20 lat w zasadzie siedzę na tyłku u siebie lub klientów,
    >poruszam się autem. Kolka lat temu zrobił mi się brzuch jakbym był w
    >którymś-tam miesiącu ciąży.

    To od nadmiaru cukru :-P

    J.