    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Piękna, ekologiczna katastrofa...
    Date: Sun, 19 Jun 2022 14:36:32 +0200

    W dniu 2022-06-17 o 20:51, ii pisze:

    > Właściciele smrodzących samochodów są wyjątkowi, nie czują tego smrodu.

    Nic dziwnego, wylot rury wydechowej jest na zewnątrz i jadąc samochodem
    nie wdycha się własnych spalin. Ja też lubię jechać samochodem, ale nie
    lubię, kiedy jestem w parku z dzieckiem, a obok wyją, ryczą, warczą i
    dudnią i zasmradzają samochody i młotory. Na tym polega ta sztuczka.
    Są jednak ludzie, którzy mają samochody, jeżdżą nimi, ale nie zawsze i
    nie wszędzie. Potrafią też wysiąść z samochodu, przejść się na własnych
    nogach, albo jechać rowerem, pociągiem lub usiąść na ławce. Są też
    ludzie, którzy wszędzie jeżdżą samochodem, jak mają do napisania SMSa,
    rozmowę telefoniczną, to wsiadają do samochodu, włączają silnik i tak
    tam tkwią generując w miejscu spaliny i hałas. To są ludzie, którzy
    podjeżdżając pod bierdonkę muszą wjechać 4 kołami w drzwi sklepu, żeby
    przypadkiem nie przejść 20 metrów na nogach. Ludzie, którzy wyjeżdżając
    na wakacje starają się wjechać do jeziora, rzeki, morza samochodem, mieć
    go zawsze przy sobie, nigdy nie tracić kontaktu wzrokowego ze swoim
    samochodem. Uważają, że jazda tramwajem, to coś PRLowskiego, a hałas
    silnika spalinowego to jest ich zdaniem osiągnięcie cywilizacji.