-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Pierwszenstwo pieszego
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5fbe88e6$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <rpmgjq$rh8$1@dont-email.me>
<1xyt1va2s2pbf$.4qf65poq4rzi$.dlg@40tude.net>
<rpo3to$m2j$1@dont-email.me> <skruxegiy366$.1vodjkx6qk7s7.dlg@40tude.net>
<rpo7eg$dcg$1@dont-email.me> <7qkwdyz34o71.j7988nz0jo93$.dlg@40tude.net>
<rppcro$tic$1@dont-email.me> <5fc09525$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<rpq8rr$ar8$1@dont-email.me> <5fc118eb$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<rprchq$jvu$1@dont-email.me>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Fri, 27 Nov 2020 18:49:45 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rprchq$jvu$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 54
Message-ID: <5fc13c3a$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1606499386 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31100 83.142.196.21:2657
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3722
X-Received-Body-CRC: 1568113413
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688023
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27.11.2020 o 18:20, ToMasz pisze:
>> Już nie pieprz za przeproszeniem z tą ekologią, bo to bzdurna
>> argumentacja - "skoro więcej smrodze, to powinienem być nagradzany
>> pierwszeństwem":P
> nie. skoro ja i ty musimy się spotkać, to niech zatrzyma się ten kto ma
> mniejsza masę. taka zasada działa na morzach i oceanach i nikt z tego
> problemu nie robi.
Nie do końca - bo jak rozumiem chodzi ci o to że duże statki mają
pierwszeństwo przed jachtami, czy jakoś tak? Otóż te duże są duże, bo
przewożą dużo ładunku. W naszym przypadku chesz mieć pierwszeństwo
usiłujesz pod pozorem ekologii przyznać tym co swoją dupę ubrali w
pótorej tony stali i pierdzą;) Nie. To droga do nikąd. Zresztą bądź
konsekwentny - daj pierwszenstwo tirom na osobówkami - to ma więcej
sensu, bo one przynajmniej mają powód być duże:P
> Mało tego, na naszych ulicach też w pewnien sposób to działa. tam gdzie
> jest więcej aut, tam jest dłużej zielone. Czyli mamy zasadę - w kupie siła.
Przemyśl to jeszcze raz - w centrum miast w kupie to są piesi:P
> Z pieszymi mamy dwa problemy. piewszy to brak przewidywalności
> zachowania.
Tak, wiem. Lezą do tego przejścia i chuj wie po co:P
> Czyli swieta krowa moze wejść na pasy, lub nie.
Wiem. Robią to specjalnie żeby kierowców wkurwiać:P Dochodzą do
przejścia i zawracajom:P Rozmawiamy poważnie?
> Więc ilość
> pasów powoduje naruralne ograniczenie prędkości, nagłe hamowania, brak
> płynności. Gdyby taki pieszy chcący przejść przez pasy MUSIAŁ podnieść
> rękę - mielibyśmy szybszą i płynniejszą jazdę.
Nie rób z polaków etnicznych idiotów (choć może...). Pieszy idący do
przejścia idzie z zasady po to żeby przejść. Wyjątki mogę na jednej ręce
na rok policzyć, czyli są statystycznie nie istotne. Uważasz, że polak
jest głupszy od niemca czy francuza? Nawet włosi jak rozganiają pieszych
to robią to dlatego że tak u nich się robi a nie dlatego, że nie widzą
po co i piesi po przejściach łażą:P
> ale panie.... pieszy to
> nie przeszkolak żeby takie hańbiące, ograniczające wolność i głupie
> gesty wykonywać.
Oczywiście że tak. To może ty pokazuj dwa palce skierowane w górę zanim
ruszysz na zielonym i dwa w dół na czerwonym. Bo tak! Japońscy
maszyniści tak robią wiec musi mieć sens.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.20 18:53 Cavallino
- 27.11.20 20:05 Jacek Maciejewski
- 27.11.20 22:50 Jacek
- 27.11.20 22:57 Jacek Maciejewski
- 28.11.20 00:10 ToMasz
- 28.11.20 00:18 ToMasz
- 28.11.20 00:25 Shrek
- 28.11.20 08:33 Rom45
- 28.11.20 09:04 ddddddddddddd
- 28.11.20 09:58 Jacek Maciejewski
- 28.11.20 10:14 ąćęłńóśźż
- 28.11.20 10:31 ąćęłńóśźż
- 28.11.20 10:34 ąćęłńóśźż
- 28.11.20 10:36 ąćęłńóśźż
- 28.11.20 10:37 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
Najnowsze wątki
- 2024-05-16 Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- 2024-05-16 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-16 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-16 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-16 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-16 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-16 Szczecin => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-16 Szczecin => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-16 Śledztwo bodnatury "jak wyrok"? ["likwidator" Polskiego Radia donosi]
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-16 prawo jazdy z Nepalu
- 2024-05-15 Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
- 2024-05-15 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-15 Warszawa => Frontend Developer - React <=