-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Sat, 4 Oct 2014 13:30:14 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 44
Message-ID: <m0oloa$28p$1@node1.news.atman.pl>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0n0iv$19k$1@mx1.internetia.pl> <m0n0g8$h7a$1@node2.news.atman.pl>
<m0n45p$d6d$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1410041001570.324@quad>
<m0occs$nl3$1@node1.news.atman.pl> <m0ojnn$vqr$1@node1.news.atman.pl>
<m0ojpf$vsi$1@node1.news.atman.pl> <m0oke1$rr$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: e74-143.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1412422219 2329 46.238.74.143 (4 Oct 2014 11:30:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Oct 2014 11:30:19 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <m0oke1$rr$1@node1.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 141004-0, 2014-10-04), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545867
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:
>>> Co zrobić, aby oczekujący pieszy bezpiecznie mógł wejść na przejście dla
>>> pieszych
>>> bez nadmiernego oczekiwania ?
>>
>> Proste - nie robić przejścia dla pieszych w tym samym poziomie co jezdnia
>> na
>> której odbywa się nieprzerwany ruch pojazdów.
>
> Nie "ślizgaj się" !! Nie wycinaj niewygodnego tekstu !!
On nie był niewygodny, tylko bzdurny - a bzdury wycinam z założenia.
Ale jak chcesz, to pojadę po nich wprost:
> Całość jeszcze raz :
> Co zrobić, aby oczekujący pieszy bezpiecznie mógł wejść na przejście dla
> pieszych
> bez nadmiernego oczekiwania ? Chodzi o rozwiązania prawne.
> Zakladam, że nierealne jest postawienie policjanta lub sygnalizacji na
> każdym przejściu.
> Realna jest tylko "zebra" i sznur jadących pojazdow na drodze.
Nie - w 99% przypadków zebr w tym kraju, realny jest jeden pieszy przed
każdym z kilkunastu zebr na odcinku 1 kilometra, wiele samochodów i
wszystkie musiałyby co kilkadziesiąt metrów stawać, bo ktoś sobie chce OD
RAZU przejść przez zebrę.
W efekcie każdy z samochodów straciłby przez tymi przejściami więcej czasu
niż pieszy który sobie poczeka kilkanaście sekund na swoją kolej.
To jest właśnie piramidalna bzdura.
HINT: świat nie składa się z Warszawy, gdzie nikt nie przepuszcza pieszych
jak już nie ma sygnalizacji przy przejściu.
Warszawa to margines, mieszka w niej koło 5% ludności w Polsce - więc proszę
nie unieszczęśliwiać całego kraju swoimi warszawskimi problemami.
Jakoś będąc pieszym NIE MAM PROBLEMU z przechodzeniem przez jezdnię, ale też
nie oczekuję iż muszę przez nią przejść w ciągu 5 sekund od momentu w którym
do niej dotarłem.
W Poznaniu, na tych wyjątkowych zebrach bez świateł i dużym ruchu, jak nie
5, to 10 samochód zwalnia i pozwala spokojnie przejść.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.14 13:39 k...@g...com
- 04.10.14 13:53 Witolko
- 04.10.14 14:10 J.F.
- 04.10.14 14:15 Witolko
- 04.10.14 14:19 mk4
- 04.10.14 14:22 mk4
- 04.10.14 14:23 Cavallino
- 04.10.14 14:25 Shrek
- 04.10.14 14:25 Cavallino
- 04.10.14 14:26 Cavallino
- 04.10.14 14:27 Cavallino
- 04.10.14 14:55 Witolko
- 04.10.14 15:35 k...@g...com
- 04.10.14 15:47 Shrek
- 04.10.14 16:19 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=