-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "neelix" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0kfg8$db5$1@usenet.news.interia.pl>
<5430f864$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
<543163da$0$3165$65785112@news.neostrada.pl>
<m0rpg6$5ec$1@node2.news.atman.pl>
<54317a05$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1410070157540.3468@quad>
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Tue, 7 Oct 2014 19:48:16 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 47
Message-ID: <54342761$0$18082$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.9.62.97
X-Trace: 1412704097 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18082 83.9.62.97:1119
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546352
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1410070157540.3468@quad...
> On Sun, 5 Oct 2014, neelix wrote:
>
>> Pieszy mógł zrezygnować z wejścia z wielu powodów, choćby dlatego by ...
>> nie przeszkodzić eLce.
> I tu wraca sprawa braku sygnału "jedź".
> Już kiedyś pisałem, za czasów samochodu łupanego było trochę opcjonalnych
> sygnałów (w rozporządzeniu AFAIR), mogących ułatwić życie.
> Fakt, że wtedy chyba jeszcze było dopuszczalne sygnalizowanie zamiaru
> skręcenia samochodem ręką :) (mam na myśli lata 50..60. zeszłego wieku,
> nie przedwojnie).
Czytelne sygnały podnoszą bezpieczeństwo.
>> Sprawa mocno dyskusyjna
> Jasne.
> I nie twierdzę (jak to niektórzy czynią) że NIE WOLNO ustępować
> swojego pierwszeństwa, z drugiej strony, wymaga to czytelnego
> sygnału od ustępującego (i nie dotyczy ani nie zobowiązuje "osób
> trzecich").
Jeśli np. ktoś stoi przed przejściem a leje deszcz to wystarczy zwolnić by
przeszedł. Kiedy pojawia się nagminne ustępowanie to mamy psucie prawa i
wtedy pada NIE WOLNO. Nie możemy zmieniać prawa wg widzimisię. Umiar i
zdrowy rozsądek.
>> Jest jeszcze kwestia z której strony pieszy ma wejść.
> Masz na myśli wejście z przeciwległej strony jezdni?
> (co czyni sprawę bezdyskusyjną, IMHO)
Z lewej. Prawa jest bardziej rygorystyczna.
>> Znak (70) obowiązuje do skrzyżowania.
>> Nie wiem czy aż absurdalne.
>> Samo tak wychodzi z przepisów.
> :)
> Całkiem jakbym przepisy podatkowe czytał ;)
> (pułapki też "same wychodzą", niechcący)
Takie są konsekwencje rozdętego i kiepskiego prawa. :-)
--
Pozdrawiam
neelix
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.14 19:56 neelix
- 07.10.14 20:07 neelix
- 07.10.14 20:09 neelix
- 07.10.14 20:21 neelix
- 07.10.14 20:36 neelix
- 07.10.14 22:51 Gotfryd Smolik news
- 07.10.14 22:17 Gotfryd Smolik news
- 07.10.14 22:50 Gotfryd Smolik news
- 07.10.14 22:20 Gotfryd Smolik news
- 07.10.14 22:47 Gotfryd Smolik news
- 07.10.14 23:35 Czesław Wiśniak
- 08.10.14 07:01 Shrek
- 08.10.14 12:08 Gotfryd Smolik news
- 08.10.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 08.10.14 13:36 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-21 Białystok => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-21 opornosc falowa
- 2025-07-21 Katowice => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-21 Wrocław => Controlling systems Consultant <=
- 2025-07-21 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-20 Absurdalny zakaz fotografowania będzie nowelizowany
- 2025-07-20 Takie tam...
- 2025-07-20 https://newsgrouper.org/pl.soc.prawo blokuje posty: 154 posts blocked.
- 2025-07-20 Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- 2025-07-20 Tani zakup z ali?
- 2025-07-19 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-07-19 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-07-19 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-19 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-07-19 Warszawa => Specjalista wsparcia IT - analiza techniczna sprzętu IT <