  • Data: 2009-03-25 00:10:19
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chmiel199" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqblom$65i$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    >
    > Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
    > abonament w plusie, polaczenia do wszystkich (oprocz play) po 43gr brutto,
    > sms
    > 18gr brutto, polaczenia miedzy bliskimi (w ramach konta) 3000 minut za 15
    > zl
    > (to koszt wszystkich dla telefonow, wiec w przeliczeniu na sztuke to koszt
    > 4zl
    > miesiecznie za te 3000min) telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie
    > 91,50zl
    > brutto kosztuje okolo 100zl brutto.

    A to cos dziwnie tanio ten telefon, bo dla klienta z ulicy kosztuje jakies
    900zl w taryfach biznesowych, a ja nie dawno zaplacilem 240zl brutto w
    podobnym abonamencie tylko dla tego, ze to juz pare lat, no i te polaczenia
    jakies niezgodne z oficjalna oferta. :-)

    > Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace
    > kupe
    > szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

    Zalezy co dla kogo jest kupa kasy. Jezeli 20zl miesiecznie wiecej jest kupa
    kasy to i owszem powinies zaczac sie przejmowac.
    Jesli chodzi o mnie, to nie mam czasu latac za doladowaniami i kartami.
    Potrzebuje dzialajacego telefonu caly czas bez zdziwien, ze o czyms
    zapomnialem. Wystarczajaco duzo rzeczy musze pamietac, zeby przejmowac sie
    jakims tam telefonem. Choc przyznac trzeba, ze rozbierznosc w kosztach
    polaczen jest co najmniej duza. Na pocieszenie mam tani telefon jakiego
    potrzebuje. Co tam najwyzej po roku w ramach abonamentu zmienie taryfe na
    nowa, o ile taka w Plusie bedzie. :-) Corce kupilem karte Play za 5zl, bo
    mloda jeszcze, ale nie dla tego ze tanie rozmowy a dla tego, ze konto wazne
    rok, a ona wiecej minut nie potrzebuje.

    Pozdro.. TK